Vyplňte formulář umístěný níže a kontaktujte nás ohledně Vašich práv týkajících se ochrany osobních údajů, Vašeho soukromí, všeobecných obchodních podmínek programu, řešení sporů, technických otázek souvisejících s naší webovou stránkou nebo ohledně ostatních právních záležitostí.
Řešení sporů
V případě, že dojde mezi EF a studentem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o zájezdu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může student podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: [email protected]
Web: adr.coi.cz
Student, který je spotřebitelem, je dále oprávněn k řešení sporů souvisejících se zakoupením kurzu EF využít online platformu ODR (pomocí elektronického formuláře) zřízenou Evropskou komisí a dostupnou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontaktním místem ODR pro Českou republiku je Evropské spotřebitelské centrum, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Nové Město. Subjektem příslušným řešit stížnosti podané skrze platformu ODR je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Nové Město.
Pro všeobecné požadavky prosím kontaktujte jednu z našich kanceláří.